ŻYWIENIE

Dieta dostosowana do wybranego przez Ciebie planu treningowego

Minerały

Witaminy

Białka

NNKT

Podstawowym elementem procesu treningowego jak i zdrowego sposobu odżywiania jest dostarczanie do naszego organizmu (każdego dnia):

  • 60 minerałów

  • 16 witamin
  • 12 rodzajów białka
  • 2 rodzajów niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych

Zasady te są niezbędne aby osiągnąć swój cel treningowy oraz utrwalić swój sukces na zawsze.

Dotyczy to takich parametrów jak:

  • Budowanie masy mięśniowej
  • Redukcji tkanki tłuszczowej (w szczególności tkanki tłuszczowej trzewnej)
  • Poprawie wskaźników siłowych oraz wydolnościowych
  • Zwiększeniu mineralizacji kośćca
  • Zapobieganiu wielu chorobom przewlekłym (Cukrzyca II typu, reumatoidalne zapalenie stawów, nowotwory, zespół metaboliczny itp.)

Zmiany jakie proponuję aby osiągnąć zamierzony cel to:

  • Ograniczenie produktów węglowodanowych (zwrócenie uwagi na pory dnia w których organizm jest w stanie tolerować cukier)
  • Zwiększenie ilości produktów naturalnych – nieprzetworzonych
  • Zwrócenie uwagi na dobroczynny wpływ nasyconych kwasów tłuszczowych na nasze zdrowie
  • Przyjmowanie Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych
  • Wyeliminowanie spożywanych w pożywieniu słodzików, ulepszaczy oraz przetworzonych tłuszczów roślinnych (utlenionych pod wpływem temperatury)
  • Suplementację witaminami (po wcześniejszym zbadaniu poziomu)

Zobacz także:


Treningi Indywidualne

Treningi Indywidualne

Przejdź
Treningi Grupowe

Treningi Grupowe

Przejdź